Онлайн-калькулятор

    Висота
    Ширина
    Тираж
    Папір:

Матеріал візитної картки

Доцільність має велике значення і при виборі матеріалу для візитної картки. Якщо ви припускаєте, що людина, яка отримала візитку, буде робити на ній якісь записи, або сам власник захоче підписувати візитку в кожному конкретному випадку, то краще, якщо у картки буде гладкою хоча б зворотна сторона,інакше на ній буде важко писати.
Концепція візитки може будуватися на різних і на перший погляд взаємовиключних ідеях. Так, замовник може переслідувати мету виділитися на тлі конкурентів, отримати запоминающуюся, ні на що не схожу візитку, а може навіть відверто епатувати одержувача своєї картки,при цьому передача інформації буде стояти на другому місці. Візитка може бути зроблена на тонкій прозорій кальці, на одній стороні якої в середині буде написано ім'я, а на іншій стороні в точності на цьому ж місці - телефон. Зрозуміло, що написи навряд чи будуть легко читатися, зате візитка не зможе не привернути уваги. Як правило,власники таких візиток - представники творчих професій або сфери обслуговування. Подібні візитні картки ми називаємо іміджевими. Візитки строгі, навіть консервативні - це прерогатива бізнесменів, чиновників, представників офіційних структур. Такі картки несуть насамперед інформативну функцію,саме цей тип візиток власне і називається business card в їх традиційному вигляді.
Однак ці дві характеристики, іміджеву і інформативну, можна поєднати і в одній візитці. Наприклад, якщо візитка працівника банку виготовлена ​​у вигляді складеної навпіл грошової купюри, людина інстинктивно потягнеться до неї, думаючи, що це гроші,а що відкрилася його погляду внутрішня інформація особливо сильно вріжеться в пам'ять.
Для працівників фірми, що займається виробництвом шкіряних виробів, підійдуть візитки, надруковані на шкірі, тим більше що в наші дні технологія шовкотрафарету дозволяє прекрасно віддрукувати текст на будь-якому матеріалі. Співробітникові, що продає вироби зі скла,можна запропонувати візитки на прозорій пластмасі, а якщо ви виготовляєте візитки для представників фірми по страхуванню автомобілів, доречно зробити їх на самоклеїться папері і з яскравим оформленням, щоб автовласники захотіли приклеїти їх в салоні машини. І ще один приклад: американська фірма,займається установкою табло із зазначенням часу і температури, на візитних картках своїх співробітників поміщає покажчик температури. Варто тільки до них доторкнутися, градуси змінюються на поточний час. Чим не функціональна візитка?
Детально переглянути інформацію про можна за посиланням.

Візитки на Льоні

2-hole punch 0102